Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Ποιος είναι απόψε ο τυχερός ........


Έφτασε η ώρα της κλήρωσης !!
 Χίλια ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας, τα πολλά και όμορφα σχόλια,  
 τις  ευχές  σας.
 Τα σχόλια ήταν 125, έγκυρα (!) 122. Δεν συνυπολογίστηκαν ένα διπλό, μια απάντηση και  
 ένα διαγραμμένο.
 Στην αρχή σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω το random.org, αλλά δεν βρήκα   
 τον τρόπο να σας δείξω τα νούμερα, πώς γίνεται αυτό ρε παιδιά....
 Μετά κατέφυγα στην ασφαλή μέθοδο του "πες ένα νούμερο στην τύχη". 
 Ζήτησα  από τον άντρα μου να μου πει τρεις αριθμούς.
 Μου είπε 17, 11, 98.
 Είναι η ημερομηνία γέννησης του γιου μου. Πρωτότυπο ? Δεν θα το έλεγα.
 Αν δεν το καταλάβατε θα σας πω ότι ο γιος μου γεννήθηκε  17 Νοέμβρη. 
 Τι λέτε, να ανησυχώ ;
 Επομένως έχουμε το Ελμιράκι    http://xamogelucky.blogspot.gr/         
 που αντιστοιχεί στο 17, 
 την Νένα  http://nenakarascreations.blogspot.gr/                 
 που αντιστοιχεί στο 11,  
 και την Kρίστα Μαυροπούλου    
 http://christamavropoulou.blogspot.gr/  με το  98ο σχόλιο.
Συγχαρητήρια κορίτσια, θα επικοινωνήσουμε για να σας σταλούν τα δωράκια. Η τύχη να είναι πάντα μαζί σας !

Και μια και μιλάμε για νικητές, ήρθε και ταίριαξε ένα στεφάνι που φτιάχτηκε με κλαδιά από τον κήπο. Διακοσμημένο με πάνινα στολίδια. 
΄Ηταν η πρώτη μου επαφή με το πιστόλι σιλικόνης, δεν θέλετε να ξέρετε τι έγινε, λέρωσα παντού, ξέχασα το πιστόλι στην πρίζα, κάηκα..... σας έχω μιλήσει για την αφηρημάδα μου...... ΄Αααα, δεν τα έχει το βελόνι αυτά..... Βέβαια έγινε τέλεια δουλειά.
                 Νομίζω ότι τελικά έγινε όμορφο........

                                                    


      

             
              Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα και πάλι ευχαριστώ για τη 
                 συμμετοχή σας  ! 




45 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που δεν είδαμε δηλ κι εσένα κολλημένη στο στεφάνι με τα λαγούδια και τα πίπουλα!!!χαχαχα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ κι όσο σε γνωρίζω το διαπιστώνω έτι περισσότερο...
    Κι επειδή δεν είμαι εγω η τυχερη της κλήρωσης (εγω απολαμβανω κάτι άλλο σημαντικώτερο) να ευχηθώ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΗ στις νικήτριες!!!
    Καλό ξημέρωμα (μου νέρωσες το αίμα ατιμη γυναίκα στην αναμονή!!!!)
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά ναι, έγινε πολύ ωραίο το στεφάνι και πάντα τυχερές οι νικήτριες και να χαρούν τα όμορφα δώρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρονται τα δωράκια τους οι τυχερές , να είσαι και συ καλά οχι βέβαια καμμένη .
    Ελεγα αύριο να το πρωτοχρησιμοποιήσω και εγώ , αλλά θα το αφήσω μάλλον να με κοιτάζει ακόμα.
    Το στεφάνι πάντως πολύ όμορφο έγινε , με πουλάκια , πουπουλάκια και τα συναφή.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφο; μονο ομορφο; φανταστικο εγινε το στεφανι!!!μπραβο σοφια-οχι οτι δεν εχουμε ξαναδει ωραια πραγματα απο'σενα!
    μπραβο στις τυχερες, παντα νικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζηλεύω τις τυχερούλες!!!! Μπράβο μπράβο μπράβο.
    Το στεφάνι έγινε τέλειο. Δεν ξέρω τι λες εσύ για καμμένα χέρια και αφηρημάδα. Σκέψου να ήσουν και εξπέρ:)
    Χρυσοχέρα γελαστή Σοφία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο στις τυχερουλες!!!!!

    Πολυ ομορφο το στεφανακι!!!!!

    Να εισαι καλα!!!! καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφία μου μπορεί να ταλαιπωρήθηκες αλλά το στεφανάκι σου έγινε τέλειο!!!!! Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!! Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ!!
    ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΕΛΕΙΟ! ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙΓΟΜΑΙ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενα στεφανακι πανεμορφο ,φτιαγμενο με πολυυυ γουστο.Ομορφα χρωματα !!!!
    Επισης να αναφερθω και στην αψογη παρουσιαση που κανεις...Πολυ καλες φωτογραφιες και
    φωτεινες φωτογραφιες...Να σαι καλα και εσυ και οι τυχεροι σου αναγνωστες.Καλη συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..συγχαρητήρια για την διεξαγωγή του διαγωνισμού με τα όμορφα δώρα/δημιυργίες...συγχαρητήρια στις νικήτριες..να χαρούν τα δώρα ... μου άρεσε το στεφάνι και τα στολιδια , όμορφα όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα Σοφία!!!Τι ωραία που είναι,να ανοίγεις τον υπολογιστή σου και να διαβάζεις χαρούμενα νέα.Ευχαριστώ πάρα πολύ και συγχαρητήρια και στις άλλες 2-)))
    Το στεφάνι είναι φανταστικό,μπράβο!!!
    Πολλά πολλά φιλιάαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα, πολύ όμορφο το στεφανάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο το στεφανάκι σου... μου άρεσε πολύ ο λουλουδάτος λαγός...
    Συγχαρητήρια στις τυχερές... Να χαρούν το δωράκι τους.
    Με το πιστόλι σιλικόνης έχω καεί ουκ ολίγες φορές. και καίει πολύ το άτιμο...
    Προσοχή λοιπόν!!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί όμορφο στεφάνι!!! Υπέροχα χρωματάκια!!!
    Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!
    Πολλά φιλάκια, γλυκιά μου!!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα κ'... μακριά από εγκαύματα!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Σοφία μου τι κάνεις?
    Κάτα πρώτο.. Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερούλες του διαγωνισμού..
    Κάτα δεύτερο, υπέροχο το στεφανάκι σου.. και όσο για το πιστόλι σιλικόνης..
    άσε.. μου έχει αφήσει και έμενα ένα ενθύμιο πάνω στο χέρι.. χαχαχα..
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο το στεφάνι σου!!!
    Συγχαρητήρια και στις τυχερές του διαγωνισμού.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπεροχο στεφανι!!!! συγχαρητηρια στις τυχερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!!!
    Το στεφάνι είναι πανέμορφο!!!!Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. AAAaaa! Den to pisteuw!!! Proth fora kerdisa kati sto giveaway!!! Euxaristw para poly, Sofia mou!!! Mou eftiakses thn mera!!!!! filakia polla polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!! Το στεφάνι σου είναι φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το στεφάνι σου έγινε υπέροχο με πολύ όμορφα χρώματα και στολίδια!!!!!Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερές. Πάντα τέτοια!
    Σοφία μου τι όμορφη η σύνθεσή σου! Σιλικονάτη. Χιχιχιχι

    Να προσέχεις βρε!
    Φιλάκια σου
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Κοτούλα κο! κο! κο! το κοκοράκι κι!κι!ρι!κο!κο που αγαπά να ακούει και να χορεύει η Αλκηστη!!! Τι όμορφο που έγινε το στεφανάκι και πόσο αλήθεια ταίριαξε με την δαφνοστεφάνωση των νικητών σου!!! Σούπερ τυχεροί και οι τρεις!! Ο λατρεμένος της μπλοκογειτονιάς φωτογράφος επαναστάτης και αγωνιστής από κούνια !!! ακου 17 Νοέμβρη!!!Χα Χα!!!Να'καλά απόλαυσα την ανάρτηση σου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια και στις τρεις νικήτριες...!
    Πολύ ωραίο το στεφανάκι σου...
    Καλό απόγευμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Το στεφάνι σου έγινε τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. συγχαρητηρια στις τυχερες!!!πολυ ομορφο το στεφανι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γλύκα το στεφάνι σου, Σοφάκι.
    Αλλά και η βάση του φανταστική!!
    Και για άλλη μια φορά ο φωτογράφος ....ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ!!!!

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πανέμορφο το στεφάνι, μπράβο σου...είσαι η αιτία που αγόρασα ραπτομηχανή!Όσο για τις τυχερές απλά ζηλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ονειρο ονεριο ονειροφαντασια μπραβο στις τυχερες την επομενη φορα θα κερδισω εγω έιμαι σίγουρη μα τι χαρουμενο στεφανι έιναι τουτο καρδουλα μου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφο έγινε το στεφάνι.
    Χαλάλι τα....καψίματα.
    Τυχερές οι....τυχερές, αλλά που θα πάει δεν θα κάνεις και άλλους διαγωνισμούς και κληρώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημερα Σοφια μου!!! Συγχαρητηρια στις τυχερουλες... το στεφανι ειναι απλά υπεροχο!!!!!!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hi Sophia,

    Your spring wreath is beautiful! Congratulations to the three lucky winners!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στεφανάκι πασχαλινό
    ανοιξιάτικο χρωματιστό
    με καρδούλες και κοτούλες
    και ένα μικρό πουλάκι
    συγχαρητήρια Σοφάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΟΥΛΕΣ!!!
    ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ, ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΥ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!!
    ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΟΥ ΡΑΨΙΜΑΤΟΣ ΞΑΝΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πόσο όμορφο έγινε το στεφανάκι σου...!
    *****
    Καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου...

    ΥΓ."Ατιμη και συνάμα μαγική η σιλικόνη..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΄Ομορφο και πρωτότυπο αυτό το πασχαλινό στεφάνι,
    η κότα είναι φοβερή.
    Με τη σιλικόνη έχω καεί πολλές φορές και εγώ,
    άξιζε τον κόπο όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!
    Το στεφανάκι σου είναι πανέμορφο!!!!!
    Καλή συνέχεια,Σοφία μου!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ciao Sofia che piacere conoscere te e il tuo blog :) un saluto.. Maria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τυχερούλες!Νομίζω οτι πρέπει κι εγώ να κα΄νω μία Πασχαλινή κλήρωση..θα το οργανώσω..ζούλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ όμορφο στεφάνι, συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια και για το όμορφο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ολα ειναι καταπλήκτικα σε φιλω η εξαδελφη σου πελαγια παπαδακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Can I make a suggestion? I feel youve bought one thing good here. However what in case you added a couple links to a web page that backs up what youre saying? Xtrasize Or maybe you possibly can give us one thing to look at, something that may connect what youre saying to something tangible? Just a suggestion. Anyway, in my language, there are usually not a lot good source like this.http://realcemasculinobr.com/xtrasize/


    ΑπάντησηΔιαγραφή