Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

΄Οχι λέμε στις κότες......

΄Οταν τραγουδούσε αυτό το όμορφο τραγούδι ο Κηλαηδόνης  άλλες κότες είχε κατά νου .....
Τούτες εδώ οι κότες από ύφασμα, είναι γιορτινές και είναι έτοιμες
να συναντήσουν αγαπημένα πρόσωπα.
Ελλείψει "κοτετσίου" στήσαμε στον κήπο ανάλογο απλοϊκό σκηνικό.
Μας κοιτούσαν από τα μπαλκόνια οι γείτονες, θα μας έχουν περάσει σίγουρα για τρελούς,
αναρωτιέμαι τι να φαντάζονται.....

Και μεγάλες υφασμάτινες πάπιες...... πολύ αγαπημένες μου.

Μας τουμπάρησε η κόκκινη μεγάλη πάπια και έπεσε στις βρεγμένες πέτρες, αλώβητη βγήκε και είναι έτοιμη να ταξιδέψει και να μεταφέρει  τις ευχές μου σε μια  πολύτιμη φίλη.
Πολλές φωτογραφίες, ο φωτογράφος είχε κέφια, τι να τις κάνω τώρα, να τις σβήσω ?
Ελάτε να τις δούμε μαζί ...


   
                  Υφασμάτινες πάπιες  εμπνευσμένες από το  http://www.lauracountrystyle.com/









 


    Και μιας και εμάς ούτε τα κοκόρια μας γεννάνε αλλά ούτε και οι κότες μας, γέννησε η γάτα  
    μας  
    αλλά και η χελώνα μας.... 
    μας κάνανε συντροφιά όσο εμείς φωτογραφίζαμε !






                    Πολλά φιλιά σας στέλνω, χαρούμενο Πάσχα να περάσουμε,
                                                με υγεία πάνω από όλα........




71 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες πασχαλιάτικες δημιουργίες Σοφία, χαρούμενες και ζηλευτές όπως και τα νεογέννητα.

    Καλή Ανάσταση και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι μου, τί όμορφα πράγματα είναι πάλι αυτά που μας παρουσιάζεις???
    Δώσε στους γείτονές σου, το τηλέφωνό μου... Θα τους εξηγήσω εγώ τί συμβαίνει!!!
    (Ε, στη χειρότερη περίπτωση, θα καταλήξουμε όλοι μαζί να φοράμε αυτά τα λευκά πουκαμισάκια που δένουν πίσω!!!)
    ;-)
    Να σας ζήσουν και τα νεογέννητα, καλέ!!!
    Κουκλιά είναι!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Γιάννα που κι οι Αγίοι φοβέρα θέλουνε;(έτσι λέει ο λαός,κι όπως βλέπεις αληθεύει)Για να πω για την χειρονομία του αγγέλου με καλοπιάνει. Ξέρω ζηλεύετε αλλά δεν μπορείτε να την ανεχθείτε όπως εγω!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες και οι κοτούλες και οι πάπιες!
    Καλό Πάσχα να έχεις με υγεία και δημιουργία για σένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι απιστευτες οι κοτουλες σου! η μια καλυτερη απο την αλλη! και τι ομορφα υφασματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω ομορφιές τι γλυκιά οικογένεια,αλλά και τα ζωντανά σου όνειρο!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!
    Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά είναι Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ε Σ !!!!!
    Και τα σέβη μου στο φωτογράφο που είχε τα κέφια του και τις απολαύσαμε κι εμείς!!
    Να είσαι καλά και του χρόνου.
    Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη η φάρμα σας, με πάπιες με κότες με αληθινά γατάκια και χελωνάκια.
    καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Ειλικρινά δεν έχω λόγια, με έχεις αφήσει άφωνη!! Γεια στα χέρια σου τα πτηνά σου είναι το ένα πιο ωραίο από το άλλο!! Όσο για τους γείτονες μάλλον θα τρίβουν τα μάτια τους από τα αριστουργήματα σου! Καταπληκτικές φωτογραφίες καλό Πάσχα να έχετε!!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα πανέμορφα, προσεγμένα και στην παραμικρή λεπτομέρεια.
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wow τι μια ευχαρίστηση να έχουν φίλους στην Ελλάδα ... όμορφη χώρα .. δεν έχω επισκεφτεί ακόμα το χρόνο .. Θα ήθελα να το δω .. συμβουλές για το πού να πάει με 2 παιδιά; φιλιά από την Ιταλία!

    πολύ ωραίο το blog σας, αυτές οι πάπιες μεταξύ των ζώων είναι πολύ γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Φάρμα των ζώων σε πλήρη διάταξη,γαϊδούρι λείπει ,έχω κάτι υπόψη μου...τσινάω όμως πολύ,χαχαχα
    Καλά στην ΑΘήνα και τέτοια διαιώνιση των ειδών;;; ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
    και τώρα μετά τους θαυμασμούς έφτασα στο δια ταύτα, τι να εκθειάσω το πουλάκι μου που έβγαζε αβέρτα φωτογραφίες απο τη χαρά του(δυνάμωσε...χαχαχα) ή την κίνηση της φιλενάδας μου,που ξέρω πόσο τζώρας πάπια είναι;
    Και για τα δυο και για ΌΛΑ θερμά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    Γιωργάκη μου εσένα,ακόμα περισσότερο γιατί έχω πλήρη εικόνα προ της αποστολής (αν δε μ άρεσε θα την άλλαζα)
    Νάστε καλά, νάχετε ΥΓΕΙΑ και ν απολαύσετε τις Αγιες αυτές Ημερες!
    Φιλιά πολλά μέχρι να τα πούμε απο κοντά,να μας ακούσει το τετράγωνο απο τα γέλια να πεισθούν για την τρέλλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρέσουν τόσο πολύ αυτά που φτιάχνεις! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία παρέα βλέπω μαζεύτηκε και στις Ομορφιές της!
    Καλο Πάσχα σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα Σοφάκι! Οι πάπιες υπέροχες!Θα ξετρελαθεί η παραλήπτρια!!! Να σας ζήσουν και τα μωρά!Καλό Πάσχα κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάπιες, χήνες και κοτούλες, χελωνίτσες και γατούλες...πραγματικά κουκλιά!!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Ανάσταση και πολλά συγχαρητήρια στον φωτογράφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοτούλες και πάπιες είναι πανέμορφες, αλλά αυτά τα νεογένητα είναι μοναδικά! Καλά το γατάκι, αλλά και χελωνάκι; Ειχα δει κι από κοντα ένα αλλά πάνε χρόνια.
    Να σας ζήσουν, καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα υφασματινα ζώακια ειναι τόσο τέλεια σαν αληθινα' και τα αληθινα τόσο γλυκά σαν ψεύτικα! Μας έχετε αναστατώσει με την άψογη σκηνική σας παρουσίαση. Πολλα φιλακια , Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I dont understand, but the photos are very beautiful. Kiss from spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα είναι τέλειες οι κότες, πάπιες , καλά κάνατε και τις βγάλατε στην αυλή !!!
    Το γατάκι και το χελωνάκι τόσο όμορφα
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι απίθανο μπλογκ!! Τελικά δεν χάθηκε η ευαισθησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σοφία μου άσε τους γείτονες να πιστεύουν ότι θέλουν.... εμείς ξέρουμε τι γίνεται εκεί και αυτό φτάνει!!!!!χα!χα!χα! Για άλλη μια φορά οι δημιουργίες σου πανέμορφες... ο φωτογράφος (μάλλον του έδωσες κάτι πάρα πάνω αυτή την φορά)για άλλη μια φορά έκανε τέλεια δουλειά!!! Να σας ζήσουν τα νεογέννητα!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για χαρούμενο και ευλογημένο Πάσχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και τα αληθινά,αλλά και τα ψεύτικα ζωάκια όλα είναι υπέροχα! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλό Πάσχα να είσαι γερή κι ευτυχισμένη....σε ευχαριστούμε για ολες τις υπέροχες δημιουργίες σου που μας παρουσιάζεις και μας ξεσηκώνεις ...και εύχομαι ο φωτογράφος σου να έχει πάντα κέφια γιατί αυτήν τη φορά πραγματικά έκανε έργα τέχνης....πες του μπράβο και από μένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι υπέροχα όλα...μπράβο καλή μου...Να σας ζήσουν και τα νεογέννητα!
    Καλή Ανάσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχεις το Θεό σου, άφωνη έμεινα,
    Καλό Πάσχα κορίτσι μου, να μου φιλησεις τον
    φωτογράφο, έχει ταλεντο το παιδί αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σοφία,πιστεύω ότι δεν περίμενες κανένα μήνυμα να σου επιβεβαιώσει πόσο ΥΠΕΡΟΧΑ είναι τα πλασματάκια που δημιούργησες!!!!!!!!!!!Εξαιρετικός συνδυασμός χρωμάτων και υφασμάτων,απίστευτα πατρόν και τέλεια φωτογράφιση!!!
    Μπράβο κορίτσι μου!!!Και του χρόνου με υγεία!!!!!
    Φιλιά κτμτρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κουκλίτσες, όνομα και πράμα! Χάρμα οφθαλμών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Nα εκφράσω άλλη μια φορά τον θαυμασμό μου για τις δημιουργίες σου. Εισαι μεγάλο ταλέντο.
    Καλή Ανάσταση Σοφία μου και Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια στα χέρια σου, είναι φοβερά όλα, μπράβο σου στ' αλήθεια εντυπωσιάστηκα! Και του χρόνου και σε άλλα με υγεία που λένε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι αγαπημένες σου/μας χηνούλες και παπιούλες και κοτούλες φόρεσαν τα γιορτινά τους έτοιμες να γιορτάσουν την μεγάλη γιορτή του Πάσχα!! Τι όμορφες που είναι και τι ωραία χρώματα!!Ειδικά αυτή με τα λιλά :) Αυτή η κόκκινη με τις άσπρες βούλες πολύ μου άρεσε η σκέψη και ο συνδυασμός και των αυγών κόκκινα με άσπρες βούλες!!Να χαίρεστε τα νέα μέλη της "οικογένειας" το μικρό γατάκι και την μικρή χελωνίτσα.Μια σταλίτσα τα γλυκούλια μου.. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα καιΚαλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανέμορφα τα παπιά και οι κότες!!!!!!!!! Η λιλά πάπια και η κότα με τα καρώ φτερά είναι οι αγαπημένες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εμ βέβαια , μην μείνουν ακλώσητα τα αυγά της........... πολύτιμης φίλης σου.
    Μήπως στέλνοντάς της την κόκκινη πάπια -εκτός από το κλώσημα- γίνουν και τα αυγά της φωλιάς της..... κόκκινα;
    Καλή Ανάσταση και καλά να περάσετε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σοφάκι μου, πολύ όμορφες οι παπίτσες
    θέλω τη μωβ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφες!!Καλό Πάσχα καί Καλή Ανάσταση!!Νά περάσης υπέροχα μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μα δεν εχω να πω πραγματικά λέξη για όλα αυτα τα ομορφα που ειδαν τα ματακια μου! Τα αγαπημενα μου ζωα, παπακια και χηνακια! Είναι πραγματικα πολυ ομορφα!
    Καλη Ανασταση και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ. ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ .ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΠΙΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΤΑ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μόλις τώρα τελείωσα τα δικά μου πάνινα , βρήκα πόρτα ανοικτή και μπήκα!!! Οι κοτούλες σου με καλωσόρισαν με κακαρίσματα (υπέροχα καλοραμμένες με όμορφους συνδυασμούς χρωμάτων & υφασμάτων) οι χήνες όμως με ξετρέλαναν με τα κόκκινα και τα μώβ πουά φορέματά τους Τι υπέροχες και εκφραστικές!! τις λάτρεψα στην κυριολεξία!!!Ολα όμως αυτά τα αναδεικνύεις με τις φανταστικές πόζες και το ντεκόρ.Είσαι καταπληκτική, μοναδική στο είδος αυτό!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχού....το όμορφες κότες και χήνες!!!!Πραγματικά τέλειες,και τόσο χαρούμενα όλα-)))
    Ηρθε η πάπια και ο σκύλος σήμερα !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι γλυκούλια που είναι,πραγματικά!!!1.000 ευχαριστώ κορίτσι μου.Να είσαι γερή και να δημιουργείς πάντα!!!
    Θα το αναρτήσω στις 6 η 7 Μαίου
    Πολλά φιλιά
    Καλό μήνα και
    …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    ………..Καλό Πάσχα!!
    πολλά φιλιάααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μα τι όμορφες που είναι!!!Και οι κότες αλλά και οι πάπιες οι αγαπημένες μου!!!Γεια στα χέρια σου!!!Να σας ζήσουν τα νεογέννητα,είναι σκέτη γλύκα!!!Φιλάκια πολλά καιλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΑ ΟΛΑ!!!!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΝΙΝΑ!
    ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ζωντανά και μη ζωντανά ζωάκια είναι φανταστικά!!!!Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Wow LOVELY post!!!
    Have a wonderful weekend, dear friend! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Hey Ӏ κnow this іs off topic but I
    was wondегing if you knеω of any widgetѕ
    I could add to my blog that automatically tweet mу neweѕt twittеr
    updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Feel free to surf to my web-site hcg diet meal plan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. "Όταν θα πας κυρά μου στο παζάρι"!!!!
    Μπράβο στη δημιουργό και στον φωτογράφο που έκαναν τις κοτούλες μοντέλα!!!
    Καλή Ανάσταση σε όλη τη φαμίλια!!! Αγαπημένοι να είστε και χαρούμενοι!!! Υγιείς φυσικά και δημιουργικοί βεβαίως βεβαίως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χριστός Ανέστη με Υγεία, Χαρά και Αγάπη !!!
    Εύχομαι να έχεις πάντα κέφι, μεράκι και ... ιντερνετ για να μας ομορφαίνεις την οθόνη ! Μη νομίζεις ότι δεν σε παρακολουθώ ... κι ας με μαλώνεις που και που χιχιχιχι (καλά κάνεις, αλλά είμαι ανεπίδεκτη η άτιμη :))))
    Σε θαυμάζω πολύ, στο έχω πει ;;;
    Και σε φιλώ ατελείωτααααααα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σοφάκι, Χριστός ανέστη!!!!!!!
    Τι ομορφιές είναι αυτές εδώ!!!!!!!!!Μπράβο σου για όλα αυτά τα θαυμάσια έργα!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρονια πολλά! είναι πραγματικά υπέροχες οι πάπιες! είναι πολύ δύσκολη η κατασκευη τους? Ακολουθω το Blog σου τωρα!χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχ τι καλααααααααααααααααααααααα..............περασα κ γω να σε δω αξημερωτα οπως βλεπεις......ειναι ολα ονειρο..........παντα μου αρεσαν αυτου του ειδους οι κατασκευες αλλα δεν αποπειραθηκα ποτε να δοκιμασω εκτος απ οταν ημουν 10 χρονων κ ειχα κανει τα κομματια μιας κουκλας μεγαλουτσικης κανα μετρο αλλα δεν εμελλε ποτε να ζωντανεψει............χαχαχχαα.....ουτε ξερω τι απεγινε θα την πεταξε η μανα μου οταν πηγα να σπουδασω μαζι με τοσα αλλα που μου εξαφανισε τοτε οπως τις αφισουλες μου........σνιιιιιιιιιιιφ ..........ντουραν ντουραν,μπον τζιοβι αννα βισση κ αλλα της εποχης μου.....του 80 εγω ειμαι το 77 γεννηθεις κ οπως καταλαβαινεις πολυλογου........το χουμε η Σοφιες αυτο εσυ?..........σε φιλω χαρηκα που με βρηκες κ σε βρηκααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χριστός Ανέστη Σοφία μου χρόνια πολλά και καλά!!!!
    Οι κοτούλες σου αλλά και οι πάπιες πανέμορφες!!!!Πολλή όμορφη και προσεγμένη δουλειά!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χριστός Ανέστη Σοφία μου χρόνια πολλά Καιρό είχα να σε επισκεφθώ και βλέπω ότι έχασα απίθανες ομορφιές.Οι κοτούλες σου αλλά και οι πάπιες πανέμορφες! Φοβερά μοντέλα!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια πολλά εύχομαι και του χρόνου με υγεία. Τόσο οι κοτούλες όσο και οι πάπιες υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι να πω;;;;Τα λόγια είναι περιττά για τις δημιουργίες και τις φωτογραφίες!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες. Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Είναι απίθανες οι κότες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σοφία μου, πριν λίγες ώρες φτάσαμε σπίτι και μπήκα στο blog σου. Τα λόγια είναι περιττά, χρώματα, γούστο και αρχοντιά! Τι ομορφιά ανοιξιάτικη και αναστάσιμη είναι αυτή; Η Άνοιξη και η Ανάσταση εύχομαι να βρίσκεται μέσα σου και στην οικογένειά σου, κυριολεκτικά και μεταφορικά.... Νώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΓΕΜΑΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ,ΕΣΥ ΔΕΝ ΡΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ ΕΣΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ ΓΥΙΟ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΑΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Xριστός Ανέστη!!!!
    Οι δημιουργίες σου έχουν πάντα τόση λεπτομέρεια!! Μπράβο για την υπομονή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΕΣ...ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΕ ΚΟΣΜΟΥΣ ΟΝΕΙΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟΥΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΟΥ...ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΝΕΥΣΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΡΓΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Hi Sophia,

    How did I miss all these different decorative birds??! They belong in a fairy tale; they're so much fun! The red and white polka dot eggs are TOO cute!!

    Popppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σοφάκι,τι τέλειος ο πελαργός σου,
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Qué maravillas haces!!He estado admirando ampliamente tu Blog y me encanta.Voy a quedarme para seguirte porque tengo mucho que aprender.
    Si tu quieres visitar el mío estaré encantada de que me acompañes.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή