Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

΄Αρωμα λεβάντας



Πενία τέχνας κατεργάζεται, ως γνωστόν...........
Δωράκια λοιπόν οικονομικά και γουστόζικα !!!
Ντύθηκαν οι κρεμάστρες με όμορφα λιλά υφάσματα και τα σακουλάκια έγιναν άλλα απλά και άλλα έγιναν τσαντάκια με μαργαριτάρια και στρασάκια παρακαλώ !!
Η διαδικασία είναι πανεύκολη.
Ενώ άλλες φορές δεινοπαθούσα να γεμίσω τις κρεμάστρες με το υλικό γεμίσματος, να το κολλήσω, να μην στρώνει καλά ..... φέτος τις αγόρασα έτοιμες,  με ένα ξενέρωτο σατέν και τις έντυσα με δικά μου υφάσματα.
Τα σακουλάκια γέμισαν με λεβάντα που αγόρασα από κατάστημα με βότανα.
Είχα φτιάξει και πέρυσι και μια φίλη που της πήγα ένα σετ μου λέει:
A, ωραία θα τα κρεμάσω μέσα στην ντουλάπα μου !
Τα παίρνω πίσω, της λέω, στα έφερα για να τα κρύψεις ? 
Κρέμασέ τα, πουλάκι μου,  σε ένα πόμολο στην κρεβατοκάμαρα, να φαίνονται !!!


Ελπίζω να σας αρέσουν !





                                       Το λουλουδικό χειροποίητο με οδηγίες από το ίντερνετ









                                 

Εντάξει Χαρούλα,  είδες που σε άκουσα και ξεκόλλησα από το ζωικό βασίλειο ;

                                Για τα όμορφά σας σχόλια χίλια ευχαριστώ  !!!
                                         Σας στέλνω την αγάπη μου !!!!

68 σχόλια:

  1. Τέλεια!!!!! Όντως δεν ειναι για να τα κρυψεις στη ντουλαπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου πολύ κοκέτες οι κρεμάστρες σου, ως και τσαντάκια με πέρλες έχουν. Τέλεια όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά έκανες και ξεκόλλησες από τα ζωντανά , , μια χαρά σου βγήκαν οι κρεμάστρες και τα τσαντάκια τέλεια !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι χρυσοχέρα το έχουμε πει πολλές φορές!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Everything is very beautiful :) Congratulations !!!
    Greetings from Poland :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Κάθε φορά που μπαίνω εδώ
    μου φτιάχνει η διάθεση
    Βάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες και ρομαντικές οι κρεμαστρούλες σου, όπως και τα τσαντάκια με τις πέρλες, οι καρδούλες και το λουλουδικό!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουάου...είναι φανταστικά...πραγματικά υπέροχα!!!!
    Μπράβο :))))
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα λάτρεψα πραγματικά !!!
    Και οι κρεμάστρες και τα αρωματικά τσαντάκια της λεβάντας, τέλεια !!!!!!!!!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες έγιναν οι κρεμάστρες σου, Σοφάκι!
    Αλλά τα τσαντάκια της λεβάντας κλέβουν την παράσταση!!!!!
    Είναι υπέροχα!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν δεν είχα διαβάσει το αρθράκι θα έλεγα ότι οι κρεμάστρες προορίζονταν για διακόσμηση σε βάπτιση και τα σακουλάκια είναι μπομπονιέρες!
    Εκπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάλια και οι κρεμάστρες και τα τσαντάκια!!! Σίγουρα θα θες να τα ξεφορτωθείς... Γι΄ αυτό να μου τα στείλεις εμένα, εντάξει; Ειδικά αυτά τα μωβ καρό, της τελευταίας φωτογραφίας τα θέλω επειγόντως!!! Σε φιλώ χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια χρώματα! πραγματικά στολίδια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Super WunderSchön deine Handarbeiten bin Begeistert Lieben Gruß Karin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα λόγια περιτεύουν,όλες σου οι δημιουργίες είναι πάρα πολύ ωραίες αλλά εδώ διαπρέπεις.Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα τι όμορφα που είναι όλα! Τα κοιτάζω και τα ξανακοιτάζω και δεν τα χορταίνω!!! Μπράβο και πάλι μπράβο... την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε, όχι και να μας υποδείξεις πού θα βάλουμε το δώρο στο σπίτι μας,ελεος!!!
    Να την ακούς τη Χαρούλα και να μη στριτζώνεις θέλει το καλό σου, βλέπεις πόσοι συμφωνούν μαζί μου...αμάν πια ξύπνησε το ζώον μέσα σου και είδαμε και πάθαμε να απαλλαγούμε!!!!
    Τώρα πια κρεμαστήκαμε (σαπούνι ξέχασες, ξέρω για μένα έχεις σίγουρο),αρωματιστήκαμε...τα λουλούδια στην Κυρία απο μένα...
    Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααααα ΒΡΟΧΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί νά πρωτοθαυμάσω Σοφία μου!!Ολα είναι πανέμορφα!!Λάτρεψα τίς κρεμάστρες και τα τσαντάκια!!!Καλοφτιαγμένα καί μέ πολύ γούστο!!Γειά στά χέρια σου!!Τυχεροί οι παραλήπτες !!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα συμφωνήσω! Είναι τόσο όμορφα που πρέπει να φαίνονται!! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Unos trabajos preciosos y unas telas muy lindas. Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ε, ναι, τέτοια δωρα δεν τα κρύβεις στη ντουλάπα με τίποτα!
    Ειναι πανέμορφα Σοφάκι, πολύ περιποιημένα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σίγουρα δεν είναι για τη ντουλάπα αυτά τα υπέροχα στολίδια!!!!
    Ότι δημιουργείς είναι πανέμορφο!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ομορφιές και μυρωδιές.....!!! Ονειρεμένα τα μυρωδάτα σετάκια, κρεμάστρα και τσαντάκι με λεβάντα!!! Πανέμορφα υφάσματα στολισμένα με δαντέλλες, φιογκάκια, λουλουδάκια, κουμπάκια.....όλα υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άρωμα ντουλάπας ! Τα είδα και μου ήρθαν μυρωδιές απο άλλη εποχή . Μπράβο Σοφάκι ,Τι όμορφα και ρομαντικά είναι όλα ! Για ακόμη μια φορά μας κατεπληξες.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. All such pretty, playful and elegant ideas for the colour lavender! My favourite is the first one, on the top, the floral/olive combination! Simply beautiful!!!

    Filakia,

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΙναι απιθανα και ρομαντικά ! Και ποσο τελιοι οι χρωματισμοι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ουαου κυρία μου, Ουαου!!! Τί ωραία ιδέα αυτή με το τσαντικό και τη λεβάντα! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Sono veramente molto carini e poi adoro questo colore!
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφα τα σετάκια σου!!! Και οι λεπτομέρειες που έχεις προσθέσει χαρίζουν πολύ!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραία ό,τι έχεις φτιάξει μέχρι τώρα, αλλά οι κρεμάστρες σου είναι μοναδικές! Μεγάλη τιμή της ντουλάπας με τέτοια αρχοντιά! Χάρμα οφθαλμών είναι... Μπράβο !
    Σου στέλνω κι άλλες τσάντες....
    Σε φιλώ Νώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τι ρομαντικαααααααααααα..............σα να βλεπεις ταινια εποχης εγγλεζικη....χαχχαχαχα.γεια στα χερακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θα συμφωνήσω ότι είναι ότι ωραιότερο έχεις κάνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κούκλες οι κρεμάστρες και τα τσαντάκια με τη λεβάντα απίθανα.Η ντουλάπες θα κάνουνε πάρτι με τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφα δώρα και καταπληκτική η επιλογή σου στα υφάσματα.
    Η λεβάντα είναι αγαπημένη.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εξακολουθείς να κατασκευάζεις έργα Τέχνης! Άσε τα τσαντάκια πάλι: σκέτο όνειρο! Αυτά παιδί μου είναι για έξοδο, όχι για να κρυφτούν σε μια ντουλάπα! Την καλημέρα μου, καλή εβδομάδα και πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φίνες οι κρεμάστρες σου και τα τσαντάκια σου , εξαιρετικό και το εργόχειρο του φόντου των φωτογραφιών σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απίθανες οι κρεμάστρες, αλλά και τα κοκέτικα τσαντάκια με τις πέρλες είναι αυτά που, νομίζω, κλέβουν την παράσταση!! Πραγματικά στολίδια για την ντουλάπα και όχι μόνον!! Καλή εβδομάδα να'χεις, Σοφία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ερχονται αυτά τα ΥΠΕΡΟΧΑ τα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΆ σετάκια να προστεθούν στην τόσο εξαιρετική δουλειά σου!Είναι στολίδια ποιότητας και δωράκια αξίας !!!! ΜΠΡΑΒΟ Σοφάκι!!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγώ Σοφάκι μου ό,τι μου δώσεις έξω θα το κρεμάσω... και τα γατάκια και τα σκυλάκια και τις κρεμάστρες! χαχαχα. Σούπερ έγιναν, όπως όλα από τα χεράκια σου. Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα υφάσματα που χρησιμοποιείς είναι φανταστικά,όχι ότι πάνε πίσω αυτά που κάνεις!!!!!Και οι κρεμάστρες αλλά και τα αρωματικά τσαντάκια είναι για να φαίνονται!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ε... οχι και να τα κρύψεις στην ντουλαπα αυτα τα υπαροχα μυριστικά τσαντακια.. καλέ αυτά ειναι να τα παιρνεις μαζί σου στην εξοδο..χιχ. Σοφακι μου σίγουρα δεν θα είμαι η τευεταία που σου το λέει... το οτι ζήλεψα και αποθυκευσα την σελιδα αυτή ειμαι υποχρεωμενη να στο πώ..χι.χιγια τον χειμώνα που θα παω στο σπιτι μου θα παρω ιδέες έ;;.. μου το επιτρεπεις .. έ;;χι.χιχ. ;φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Delicadezas perfumadas!

    Muito lindo!!

    Tenha um ótimo domingo,

    beijos,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και πράγματι δεν είναι για να τα κρύψεις!!! Είναι ονειρεμένες, κόσμημα!!!! Μπράβο για άλλη μια φορά Σοφάκι μου απίστευτο!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σοφια μου αυτα ειναι κοσμηματα πραγματικα και ευωδιαστα μαλιστα και τπεροχα υφασματα διαλεξες, καλο καλοκαιρι και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ηρθα για να δω τι γίνεται και χάθηκες τοοοοοοοοοοσο καιρό!!!!!Μας έλειψες πολύ........που είσαι τι κάνεις; Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ολα πανεμορφα!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σοφία μου χρόνια πολλά, καλά, κι ευτυχισμένα.....γεμάτα με πίστη ακλόνητη, ελπίδα αιώνια, αγάπη καρδιακή και σοφία σκέψης!!!!
    Φιλιά πολλά....να περνάς όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εντάξη Σοφία, φτιάχνεις αριστουργήματα...Ελπίζω να το ξέρεις. Απλά συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Hi!!! Nice to meet you!!! Your blog is amazing!!! ^_^
    I don't understand your language, anyway... your photos are beautiful!!!
    Thanks to sharing them!!! ^_^
    Have a good day
    Silvia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δέκα μέρες μετά τη γιορτή σου, πέρασα κι εγω, να θαυμάσω , παρ΄όλο που είχα περάσει και παλιότερα χωρίς να γράψω.Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, το λιλά υπέροχο και η δουλειά σου τόσο αριστοτεχνικά συναρμολογημένη!Δικαιώνεις ακόμα μια φορά τον τίτλο του μπλοκ σου!Καλό φθινόπωρο!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. χαχαχααχ Καλά της είπες!!! Σε θέλω κι εγώ φίλη!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλο μηνα Σοφακι μου
    ξεκιναει το χριστουγεννιατικο πανηγυρι του stars and icicles και σε περιμενω με μεγαλη χαρά
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/10/blog-post_71.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σοφάκι, αφήνω μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά...
    Ελπίζω όλα να είναι καλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γιατί χάθηκες Σοφία μου? Μας λείπεις!!! Ελπίζω όλα να είναι καλά και σου εύχομαι καλές γιορτές!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αφού μ άκουσες τόότε (πόσος χρόνος πέρασε αλήθεια!) άκουσέ με και τώρα...περιμένουμε κάτι γιορτινό απο σένα,να ζεσταθεί το μέσα μας...κάντο σ ε παρακαλώ.
    Φιλάκια Καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μας αρέσουν!!!!... και πολύ μάλιστα, καλή μου χρυσοχέρα... σου εύχομαι... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, καλή χρονιά να έχουμε!!!! και...αυτό το τραγούδι αφιερωμένο για όλους τους φίλους και για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι όμορφες δημιουργίες, τα λεβαντάκια σου φανταστικά! Χρόνια πολλά, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή