Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Σε νοσταλγική διάθεση !!!

Σε νοσταλγική διάθεση βρίσκομαι το τελευταίο χρονικό διάστημα....
Αποφάσισα να αρχίσω την αναζήτηση παλιών συμμαθητριών μου και διαπίστωσα ότι μια αλυσίδα αναζήτησης είχε ήδη αρχίσει και είχε αποτελέσματα....
Αφιερωμένη,  λοιπόν,  αυτή η ανάρτηση σε κάποια αγαπημένα κορίτσια που ήρθαν πάλι στη ζωή μου.... και λέω κορίτσια χωρίς να βάλω εισαγωγικά, γιατί η ψυχή παραμένει πάντα νέα και γιατί,
για μένα,  είναι τα κορίτσια που μαζί τους μοιράστηκα  τα ίδια θρανία, το ίδιο επτάωρο, τις ίδιες αίθουσες, τις ίδιες αγωνίες,  τα ίδια ανέμελα χρόνια και,  που στη θύμησή τους, πάντα στο πρόσωπό μου σχηματιζόταν ένα χαμόγελο......

                                                   Υφασμάτινες καρδιές

                                                        Για τα κορίτσια !!




                                            

             
                Υφασμάτινο στεφάνι από μικρά κομμάτια υφάσματος, δαντέλα και λινάτσα




                Και γατούλες.... τις έχω φτιάξει σε όλα τα χρώματα... Αυτή τη φορά  σε γήινα                                         χρώματα,  με δαντέλες και πέρλες....... vintage  !!!!


Μεγάλωσε ο φωτογράφος και δεν γκρινιάζει πια....τόσες φωτογραφίες
χωρίς κουβέντα ..... αν σας πω ότι το είχα συνηθίσει και μου κακοφαίνεται.....
Θέλω να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον σας, όταν χάνομαι, να ξέρετε ότι είμαι εδώ και σας παρακολουθώ .....
Σας στέλνω πολλά φιλιά.....

39 σχόλια:

  1. E, είναι ωραία αυτή η νοσταλγική διάθεση, βρε Σοφάκι!
    Τόσο ωραία, όσο και τα όμορφα πραγματάκια που έφτιαξες!
    *Να ξέρεις... φωτογράφος δεν είμαι, αν θέλεις ντε και καλά γκρίνια... προσφέρομαι! Μη διστάσεις!
    ;-)
    Να είσαι καλά πάντα, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχχχχχχ ποσο ομορφα ολα και τα γατονια !!!!!!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νοσταλγικά και όμορφα Σοφία, το στεφάνι σου με ξετρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νοσταλγικά και όμορφα Σοφία, το στεφάνι σου με ξετρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα όλα με λεπτομέρειες που μαγνητίζουν!!!
    όσο για το φωτογράφο σου του αξίζουν συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου είναι τόσο όμορφα όλα από τα γατόνια μέχρι τις τόσο ρομαντικές καρδούλες. Τυχερές οι συμμαθήτριές σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες, νοσταλγικές και ρομαντικές οι καρδούλες σου, απίθανο το στεφανάκι σου και οι γατούλες σου αριστόγατες!!!!! Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου να δημιουργείς!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    Υ.Γ. Κάποια στιγμή πιστεύω να βρω χρόνο για εκείνον τον καφέ..... φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. preciosos trabajos!!
    los corazones , los gatitos,y las manzanas!!
    todos bonitos
    buensa semana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Beautiful creations! I love your awesome cats so romantic with laces and pearls!
    Have a great week!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα καλή βδομάδα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί όμορφες καρδιές Σοφία!! Κι αυτές οι συνάξεις με φίλους παλιούς κι αγαπημένους είναι το κάτι άλλο. Αρχίζεις να μιλάς για τα παλιά και δεν καταλαβαίνεις πώς περνά η ώρα! Οι γατούλες σου υπέροχες κι ο φωτογράφος σούπερ! Αφού σταμάτησε και τις γκρίνιες, τί να πεις βρε παιδί μου...μεγάλωσε κι αυτός! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικά τα καρδουλίνια σου όπως και το στεφανάκι.Θα κάνω αναφορά στην ανάρτησή μου για τα χειροποίητα καλλιτεχνήματά σου.Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες οι καρδούλες σου πολύ ντελικάτες όπως και το στεφανάκι σου!! Οι γατούλες μια γλύκα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, μα τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις με το ύφασμα! Τα χαζεύω ώρα και τα ζηλεύω, τ' ομολογώ. Φοβάμαι όμως να ξεκινήσω κάτι μπας και δεν το καταφέρω όπως θέλω και απογοητευτώ. Είναι ξεχωριστά και άψογα τεχνικά όσα έχεις φτιάξει. Τις καρδούλες θα τις μοιράσεις στα κορίτσια; Σίγουρα θα ενθουσιαστούν...
    Καλή εβδομάδα και μια αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι ωραίες αυτές οι φιλίες από το σχολείο....!
    Πρόσφατα είχα βγει με κάποιες από τις συμμαθήτριες μου και συζητούσαμε να κάνουμε κάτι σε reunion, να θυμηθούμε όλοι μαζί τα σχολικά χρόνια!!
    Υπέροχες οι καρδούλες, αν και οι γάτες έκλεψαν την παράσταση ;)
    Φιλιά πολλάααα....να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλήθεια πόσο καλά κάνεις και αναζητάς εκείνα τα όμορφα άδολα χρόνια και τα πρόσωπα που τα μοιράστηκες Σοφία μου !!Μακάρι να μπορούσα και εγώ !!
    Πολύ όμορφα όλα τα υφασμάτινα σου με τις καρδούλες να κλέβουν την παράσταση !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανεμορφα ολα , οπως παντα, να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αμάν, το σπίτι σου θα μοιάζει με κουκλόσπιτο!
    Ωραίες αυτές οι συναντήσεις, εμένα δεν μου έτυχε ποτέ..
    Χαθήκαμε με τα κορίτσια.. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ωραια ειναι να ξαναβρισκόσαστε παλιες φιλεναδες.!! θα έχετε να πειτε τόσα.. Σοφακι!!
    οι καρδουλες σου και το στεφανακι πραγματι έχεουν μια ροαμντικη διαθεση... ισως να έιναι το παρελθόν που ξαναγυρισες με τις κοριτσιστικες αναμνήσεις σας.. αλλα εκει που δίνεις ρεστα φιλη μου είναι τα γατόνια σου...μπραβο κορίτσι μου και εννοειται οτι μας ελειψες..να περνας ομορφα οτι και να κανεις Σοφακι...φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful hearts and beautiful cats. I really like these romantic things.
    Cordially greetings from Poland :-)
    Marille from http://marilles-crochet.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ!Το σπίτι σου μοιάζει να βγήκε από παραμύθι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο Σοφία, πανέμορφες οι δημιουργίες σου! Το στεφανάκι καταπληκτικό, μπορώ να το αντιγράψω; Να μη χάνεσαι, φτάχνεις τόσο όμορφα πραγματάκια που μας φτιάχνεις και τη διάθεση! Φιλιά......(Αγγελική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαίρομαι !!! Χαίρομαι που μπαίνω σε αγαπημένο και οικείο χώρο Χαίρομαι για τις άψογες δημιουργίες ,τις τόσο φροντισμένες από συνδυασμό χρωμάτων μέχρι την τέλεια φωτογράφιση!! Χαίρομαι που σε γνώρισα !! Γενικά είμαι χαρούμενη με σένα και με τις καρδούλες σου,με το ΘΑΥΜΑΣΙΟ στεφανάκι σου, τις ΛΑΤΡΕΜΕΝΕΣ γατούλες σου και με τον χαρισματικό φωτογράφο σου!!! Χαρούμενα φιλάκια βραδυνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα ήθελα να είμαι κι εγώ μια συμμαθήτρια και να έχω μια τέτοια καρδιά να ταιριάζει με όλες τις άλλες που συντεριάζουν στο στυλ και δημιουργούν μια θαυμάσια ολότητα... όπως οι φιλενάδες που μαζεύονται όλες μαζί.
    Όμως λάτρεψα και το στεφάνι και τις καταπληκτικές γατούλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ !!!
    ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. ΟΙ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφα ,Σοφία,,αυτό το vintage ύφος μας αρέσει πολύ,μας ξετρέλανε το στεφάνι !!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. You do such pretty work! Thanks for sharing! You are one of the fan favorites at the Sunday Showcase from Make it Pretty Monday at The Dedicated House. Here is the link so you can check out your feature. http://www.thededicatedhouse.com/2016/02/the-sunday-showcase-from-make-it-pretty-monday.html Happy Valentine's Day! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Both the hearts and the wreath are so pretty!! Love the combination of burlap and lace!! Beautiful!! Thanks for sharing!!

    Hugs,
    Deb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Lovely lacy collars on your cute kitties, Sophia! What beautiful sunshine, too!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τί να πω για τις καρδιές σου Σοφία μου;
    Αγαπημένο θέμα.
    Αν τις μοιράσεις στις συμμαθήτριές σου, θα έρχονται για καφέ κάθε μήνα.
    Οι γατούλες σου, λατρεία.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τέλειες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα! Εύγε. Και, φυσικά, καλή τύχη στον φωτογράφο σου, μα πάνω από όλα να είναι γερός, και να κάνει αυτό που γουστάρει! ;)
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή